

بازاریابی تأثیرگذار
آیا به دنبال موثرترین استراتژی های بازاریابی که باعث رشد اقتصادی میشوند ، هستید؟ این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین تاکتیک های بازاریابی برای هر موقعیت تجاری را بررسی کنید – B2B یا B2C! در زیر دو مسیر وجود دارد – یکی برای B2B و دیگری برای مشاغل B2C.
ما در این مقاله ۵ برترین و موثرترین استراتژی های بازاریابی را برای شما توضیح دادیم.
۱٫ مخاطبان خود را هدف قرار دهید.
آن محصول یا خدمات خاصی که شما به مخاطبان خود ارائه میدهید و در حال تبلیغ آن هستید با نیازهای همه ی افرادی که زندگی میکنند مطابقت ندارد. علی رغم این واقعیت که هدف قرار دادن یکی از مزیت های اصلی تبلیغات آنلاین است ، بسیاری از مشاغل کوچک کمپین های هدفمند مناسبی را انجام نمی دهند.
در واقع ، شما باید بتوانید بر اساس داده هایی که جمع آوری کرده اید ، مشخصات مشتری هایی را که هدف قرار دادید بدانید. با استفاده از این اطلاعات و آنچه در مورد مشتری فعلی خود می دانید ، می توانید با کمپین های خود اقدام به هدف گیری جمعیتی و روانشناسی مشابه با تبلیغات خود کنید تا مشتری های بیشتری را به خود جلب کنید.
چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین تبلیغ کنید ، اطمینان حاصل کنید که نسخه و تصاویر شما نشان دهنده نوع مشتریانی است که می خواهید با آنها کار کنید. این یک گزینه مهم برای هدف گذاری خوب است.
۲٫ تبلیغات خود را اندازه گیری و پیگیری کنید.
بسیاری از مشاغل کوچک به راحتی نمی دانند که تبلیغات آنها واقعاً موثر است یا نه؟ این کار به این سادگی نیست که فکر میکنید. سیستم عاملهای تبلیغاتی آنلاین مانند Google AdWords و فیس بوک آمارهای گسترده مربوط به تبلیغات شما را در اختیارتان قرار می دهند و به شما کمک می کنند تا بدانید چه کاری را انجام دهید و چه کاری را انجام ندهید.
این بدان معنا نیست که شما نیازی به آزمایش و پیگیری ندارید ، بلکه به این معنی است که شما می توانید تصمیم گیری سریع تری در مورد آنچه در مرحله بعدی باید امتحان کنید, بگیرید.
۳٫ بدانید چه موقع تبلیغ کنید.
تبلیغات در تمام طول سال و گسترش بودجه به طور مساوی ماه به ماه ممکن است یک رویکرد عاقلانه و فراگیر به نظر برسد.
اگر محصولات فصلی را می فروشید ، باید در فصول برتر سال خود تبلیغات کنید. حتی ممکن است بخواهید کمی زود شروع کنید . بسته به نوع مشاغلی که در آن فعالیت می کنید ، جمعه سیاه و کریسمس فصل هایی مناسب برای شما هستند . حتی شاید برای این روزها و / یا تعطیلات دیگر مقداری پول تبلیغ اضافی کنار بگذارید. سرانجام ، این نیز می تواند ارزشمند باشد که پا به پای رقیبان خود تبلیغات بزرگ خود را شروع کنید.
۴٫ مارک خوب
آیا مشتریان شما می توانند بلافاصله بر اساس نسخه ، رنگ ، تصویر ، آرم یا تایپ تبلیغات ، تبلیغات شما را بشناسند؟ اگر این سوال پوچ به نظر می رسد ، فقط به آنچه مارک های بزرگ و شرکت ها انجام می دهند نگاه کنید. اغلب اوقات ، شما می توانید تبلیغات آنها را فقط از رنگ هایی که استفاده می کنند تشخیص دهید.
♦ بیشتر بخوانید >> نحوه هدایت ترافیک به صفحه وب مشاغل خود ♦
با گذشت زمان ، مشتریان شما با برند شما و نحوه تبلیغات شما آشنا میشوند. ممکن است بخواهید هر بار که تبلیغ جدیدی ایجاد می کنید ، مارک تجاری خود را تغییر دهید ، اما این امر می تواند در طولانی مدت گیج کننده و ناکارآمد باشد. هدف شما باید این باشد که در مکان های مورد انتظار و با تبلیغات مشهور ظاهر شوید.
۵- از منابع خود به خوبی استفاده کنید.
شما اهمیت رتبه بندی خوب در جستجو را می دانید ، اما ممکن است مطلب مناسب و وقت لازم برای ایجاد محتوای جدید و آموزنده برای وب سایت خود را نداشته باشید.
در نمونه ای از این قبیل ، بهترین گزینه شما این است که از خدماتی مانند Google AdWords و Bing Ads استفاده کنید ، بنابراین بدون نیاز به بهینه سازی پست برای کلمات کلیدی انتخاب شده خود در نتایج SERP بالاتر میروید . اگر بودجه برای تبلیغ لازم را دارید اما زمان کافی برای ایجاد محتوا را ندارید، این روش فرصت خوبی برای شما است.
اگر بودجه کمی به تبلیغات اختصاص داده اید ، منطقی نیست که از یک مجله گران قیمت برای تبلیغات استفاده کنید. یک تبلیغ در فیس بوک بسیار کاربردی تر خواهد بود ، زیرا می توانید هزینه های روزانه خود را کنترل کنید.
یک ارزیابی صادقانه از منابع موجود انجام دهید و از آنها به شکلی استفاده کنید که به شما در رشد شغلی کمک کند.
نتیجه
فرصت های زیادی برای کسب درآمد از طریق تبلیغات وجود دارد. نکته اصلی این است که بدانیم مشتریان هدف شما کجا هستند ، – و بنابراین افراد بیشتری مانند آنها را پیدا کنید – و منابع خود را متناسب یا مشتریان خود تنظیم کنید. شما باید در راه رسیدن به هدف خود استراتژیک باشید و بازاریابی خود را در مواقع مناسب تقویت کنید.