

۱۰ سوال برتر در مورد SEO
وقتی در مورد سئو و بهینه سازی موتور جستجو فکر می کنید ، احتمالاً در مورد چگونگی افزایش رتبه وب سایت خود در Google فکر می کنید. اگرچه این صحیح است ، به همان اندازه ساده نیست که به نظر میرسد ، و چیزهای زیادی وجود دارد که به عملکرد SEO مربوط میشود.
ما روی سئو صفحه متمرکز شدیم و مراحل زیر را پوشش دادیم:
- در مورد کلید واژه تحقیق کنید
- ابرداده را در همه صفحات تنظیم کنید
- محتوای با کیفیت ایجاد کنید
- ساختار URL و پیوندها را قالب بندی کنید
- در صورت لزوم از طرحواره استفاده کنید
در اینجا ۱۰ سؤال برتر در مورد سئو که میپرسید را برای شما آوردیم.
۱٫ هنگامی که وب سایت دارید ، اولین کاری که باید انجام دهید افزایش رتبه خود است؟
آسانترین کاری که می توانید برای تأثیرگذاری سریع بر نتایج جستجو و رتبه بندی کنید ، ثبت نام مشاغل خود در Google My Business است. Google My Business فهرست رسمی نمایه تجاری Google است که با Google Maps و جستجوی Google ادغام می شود. GMB راهی Google است که به شما این امکان را می دهد تا با فراهم کردن فضایی برای ارائه هرچه بیشتر اطلاعات در مورد شغل خود ، آنچه را که در جستجو مشاهده می شود کنترل کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که لیست Google My Business شما صحیح است و با همه لیست های شما به صورت آنلاین مطابقت دارد.
۲٫ من آدرس فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی ندارم. آیا به حساب Google My Business هنوز نیاز دارم؟
بله اگر می خواهید به صورت آنلاین پیدا شوید ، حتماً باید یک حساب Google My Business داشته باشید حتی اگر آدرس فیزیکی یا فروشگاه نداشته باشید. در واقع ، هنگامی که حساب Google My Business خود را تنظیم می کنید ، می توانید شغل خود را به عنوان ‘تجارت منطقه سرویس’ یاد کنید ، به این معنی که به شهرهای خاصی یا کدهای پستی سرویس می دهید.
وقتی حساب خود را تنظیم می کنید ، یکی از اولین سؤالات این خواهد بود: ‘آیا شما آدرسی دارید که مشتریان بتوانند از شما بازدید کنند؟’ اگر از قبل حساب Google My Business دارید ، می توانید موقعیت مکانی خود را از داشبورد ویرایش کنید. خواهید دید که ‘منطقه خدمات’ و ‘آدرس فروشگاه’ اکنون می توانند جداگانه ویرایش شوند.
بیشتر بخوانید >> تفاوت بین HTML,CSS و JavaScript
۳٫ نقشه های سایت چقدر مهم هستند؟ آیا من به یکی نیاز دارم؟
نقشه سایت به Google کمک می کند تا همه صفحات و آدرس های سایت شما را شناسایی و خزنده کند. بدون نقشه سایت ، Google ممکن است نتواند تمام صفحات شما را فهرست بندی کند
بسیاری از CMS ها به طور خودکار نقشه های سایت ایجاد می کنند. یا اگر از افزونه Yoast برای وردپرس استفاده می کنید ، نقشه سایت شما را برای شما ایجاد می کند. ایجاد دستی نقشه سایت یک فرآیند نسبتاً فشرده است ، به خصوص اگر صفحات زیادی دارید. بنابراین اگر CMS شما قابلیت ایجاد نقشه را برای شما دارد ، از آن استفاده کنید!
توجه به این نکته مهم است که وقتی SEO به ‘نقشه های سایت’ مراجعه می کند ، ما معمولاً به نقشه های سایت اشاره می کنیم. xml نه به نقشه های HTML که ممکن است از سایت بیابید.
۴- بررسی های خوب گوگل برای سئو چقدر مهم هستند؟
بررسی های گوگل برای سئو مهم است! در اصل ، بررسی های Google نشان می دهد که تجارت شما واقعی است و افراد با آن تعامل داشته اند. علاوه بر این ، بررسی ها غالباً حاوی کلمات کلیدی مرتبط است که به درک Google از شغل شما اضافه می کند. هرچه زمینه بیشتری را در مورد شغل خود به Google ارائه دهید ، بهتر خواهد بود.
۵- آیا بروزرسانی مطالب موجود یا ایجاد محتوای جدید از اهمیت بیشتری برخوردار است؟
این یک سوال بزرگ است شما باید هر دو را انجام دهید! با پیر شدن محتوا ، ممکن است دیگر مهم نباشد ، و این باعث می شود که دیگر رتبه خوبی پیدا نکند (فراموش نکنید ، می خواهید محتوای شما به موقع باشد!) برای مثال ، مقاله ای در مورد ‘نکات برتر طراحی وب ۲۰۱۵’ فقط در طول سال ۲۰۱۵ دارای ارزش است زیرا مردم همیشه نکات فعلی را می خواهند. برای بهبود رتبه بندی خود در آن مقاله ، باید محتوای آن را به روز کنید تا بدون توجه به زمان یافتن مقاله ، آن را همیشه سبز تر و مربوط به خوانندگان خود کنید.
به روزرسانی پستهای قدیمی بسیار عالی است زیرا آنها معمولاً دارای ارزش SEO بیشتری هستند ، زیرا بیشتر فهرست شده اند و دارای بک لینک هستند. اگر مجبور باشید با این وجود یک پست یا صفحه را حذف کنید ، می خواهید یک ۳۰۱ هدایت مجدد را به یک مقاله جدید و بسیار مرتبط انجام دهید. یک تغییر مسیر ۳۰۱ به Google نشان می دهد که این صفحه به طور دائمی منتقل شده است و به شما امکان می دهد ۹۰-۹۵٪ از ارزش جستجوگرها را از مقاله اصلی به مقاله جدید منتقل کنید. تغییر مسیر ۳۰۱ به شما امکان می دهد رتبه بندی خود را حفظ کرده و محتوای خود را به روز کنید.
در صورت امکان ، ما توصیه می کنیم که مقالات جدید را بطور منظم منتشر کنید تا به Google بگویید که وب سایت شما جاری ، مرتبط و فعال است.
۶٫ چند کلمه کلیدی باید داشته باشم؟ و کجا آنها را قرار دهم؟
تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز شما به تجارت شما بستگی دارد. شما باید ترکیبی از کلمات کلیدی با دم بلند (عبارات یا سؤالات کاملاً خاص) و اصطلاحات اصلی (کلمات کلیدی عمومی با حجم جستجوی بالا) داشته باشید.
اگر یک مشاغل محلی هستید ، حتماً شهر یا ایالت را در کلمات کلیدی خود درج کنید تا افراد منطقه خود را هدف قرار دهید. به عنوان یک یادآوری ، می توانید سه یا پنج کلمه کلیدی را در هر صفحه مشخص کنید و بزرگترین نکته ای که می توانیم ارائه دهیم این است – از کلمات کلیدی خود به طور طبیعی استفاده کنید.
در آخر ، در مورد کلمات کلیدی مانند موضوعات فکر کنید. فقط آنها را نگویید ، در مورد آنها صحبت کنید. به همان اندازه که درباره موضوع می دانید بنویسید و مکالمه را طبیعی کنید.
۷٫ چگونه می توانم بک لینک بگیرم؟
در اصل ، بک لینک وقتی است که وب سایت دیگری به شما پیوند می زند. بهترین راه برای بدست آوردن بک لینکها تولید محتوای با کیفیت مانند مقالات وبلاگ است و منتظر پیوند وب سایت های دیگر به مقاله های خود هستید. اگر محتوای شما مفید و اصلی است ، این باید به طور طبیعی اتفاق بیفتد.
اگر می خواهید رویکردی فعالانه تر برای ایجاد بک لینک بسازید ، می توانید وب سایتی پیدا کنید که اطلاعات شما را برای خوانندگانشان مفید داشته باشد و در واقع از آنها بخواهید که به آن لینک دهند.
اگر یک مشاغل محلی هستید ، می توانید در عوض با یک مشاغل دیگر در زمینه تبلیغ و تبادل پیوند در نظر بگیرید. به این فکر کنید مانند شبکه سازی در زندگی واقعی – با افرادی که علاقه های مشابه دارند را ملاقات کنید و از آنها بخواهید که به مقالات شما پیوند دهند ، به ویژه اگر محتوا برای خوانندگانشان مفید است.
۸- بهترین افزونه های SEO برای وردپرس کدامند؟

بهترین افزونه های سئو برای وردپرس کدامند؟
Yoast به عنوان بهترین افزونه SEO برای وردپرس شناخته شده است. Yoast با چند پیکربندی کوتاه ، ابرداده ، متعارف ، نقشه سایت و robots.txt شما را مدیریت می کند. در حالی که Yoast به طور خودکار تنظیمات خاصی را برای شما انتخاب می کند ، شما همچنین توانایی سفارشی کردن انتخاب های خود را دارید. این مقاله را برای هشت افزونه جذاب SEO بیشتر برای وردپرس بررسی کنید.
۹- اگر من با یک پیمانکار برای سئو کار می کنم ، هر ماه باید در مورد سئو سؤال کنم؟
من همیشه می خواهم معیارها را ببینم. اگرچه توجه به این نکته حائز اهمیت است که تغییرات سئو معمولاً برای دیدن نتایج بسیار طولانی طول می کشد ، هنوز هم تجزیه و تحلیل هایی وجود دارد که پیمانکار سئوی شما می تواند با شما به اشتراک بگذارد. مواردی که ممکن است علاقه مند شوید آنها را ببینید:
- تعداد کلمات کلیدی شما در صفحات یک و دو رتبه بندی شده است
- ترافیک ارگانیک ، معاملات و درآمد
- صفحات فرود ارگانیک برتر
این احتمال وجود دارد که پیمانکار سئو شما در حال حاضر این اطلاعات را برای هدایت استراتژی خود در دست بکشد ، بنابراین برای به اشتراک گذاشتن آن اطلاعات با شما تلاش زیادی نکنید.
۱۰٫ آیا گواهینامه های SSL برای یافتن در گوگل مهم هستند؟
گواهینامه SSL به چند دلیل بسیار مهم است! برای فراهم آوردن زمینه ، یک گواهی SSL مانع از سرقت اطلاعات ‘مرد میانسال’ در هنگام انتقال به وب سایت شما می شود. این امر به ویژه برای وب سایت های تجارت الکترونیکی که مشتری در آن اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد می کند ، مفید است. حتی اگر فروشگاه آنلاین ندارید ، یک گواهی SSl می تواند از فرم های تماس در وب سایت شما محافظت کند.
گواهینامه های SSL برای رتبه بندی بسیار بالا در SERP نیز ضروری است. سالهاست که گوگل اعلام کرده است که وجود یک گواهی SSL به رتبه بندی سایت شما کمک می کند. Google بیشتر این اظهارات را در ژوئیه ۲۰۱۸ هنگامی که Google Chrome شروع به پرچم گذاری وب سایت ها بدون مجوز SSL کرد ، اثبات کرد. از تابستان گذشته ، بازدید کنندگان وب سایت هنگام بازدید از سایتی بدون گواهینامه SSL ، دریافت اعلان ها را آغاز کردند. بدیهی است که بازدید کنندگان این هشدار را مشاهده می کنند ، آنها به سرعت وب سایت شما را ترک می کنند ، این باعث افزایش سرعت گزاف گویی شما و کاهش رتبه های شما می شود.